Stanno
Stanno
Stanno
Stanno
Stanno werd in 1990 gelanceerd met de ambitie een essentieel, betrouwbaar en natuurlijk onderdeel van de uitrusting van elke sporter te zijn. Stanno startte met de introductie van een compacte collectie innovatieve keepershandschoenen. Een specialiteit waar het merk nog altijd bekend om staat. Al snel breidde het aanbod uit. Bij elke nieuwe ontwikkeling, stonden de behoeften van de sporter centraal. Zo werd de eerste teamwear collectie ontwikkeld, van hoge kwaliteit en geschikt voor diverse teamsporten. Ook bouwde Stanno een compleet accessoireportfolio op, net als een smaakvolle collectie voor casual kleding. Bij elke stap op nieuw terrein, waren het steeds de twee kernwaarden van Stanno die de richting bepaalden.
Stanno bleef groeien en nieuwe groepen sporters voor zich winnen. De eerste internationale sponsorships verschenen aan de horizon, in diverse takken van sport. Vandaag de dag is het de specialiteit van Stanno om aan de ene kant uitgebreide collecties te ontwikkelen die voor iedere sporter interessant zijn, en aan de andere kant op maat gemaakte, high-tech producten voor specifieke groepen sporters. Het is deze winnende combinatie tussen veelzijdigheid en innovatie die Stanno kenmerkt.